duminică, 25 noiembrie 2012

Prima apariție TV-Tele M Botoșani

Dorinel vine de la dorinta, iar dorinta mea cea mai mare este ca baiatul meu sa vada". spune cu durere in suflet o mama. Copilul sau de doar patru anisori sufera de " retinopatia prematuritatii", adica de dezlipire de retina totala si are nevoie urgenta de o interventie chirurgicala in Statele Unite ale Americii. Familia copilului nu are, insa, bani pentru aceasta operatie. Dorin a fost un copil extrem de dorit. Parintii sai aveau o fetita de cinci anisori si isi doreau teribil si un baietel. La nastere micutul cantarea doar 1 kilogram si 200 de grame. Mariana Tilica, mama: "din cauza ca am avut probleme pe perioada sarcinii, l-am nascut prematur la 28 de saptamani si problema lui este ca i-au fost afectati ochisorii, deci are retinopatie de prematuritate. Copilului i- au fost afectati ochisorii, deci nu vede i s-a desprins retina". Din pacate, parintii nu au stiut din timp de problema copilului. Abia cand acesta avea sase luni, medicii i-au descoperit cumplita afectiune. Mariana Tilica, mama: "era grav pentru ca eu nestiind ca boala evolueaza foarte repede. Daca as fi stiut la stadiul unu , stadiu doi, stadiu trei se putea face la noi in tara, dar patru si cinci numai in afara". Numai in strainatate. Si nu oriunde, ci la mii de kilometri distanta. Tocmai in Statele Unite ale Americii, in Detroit, la Spitalul Williams Beaumont. Doar ca, din pacate, veniturile familiei sunt mult prea mici pentru cat au ei nevoie. Mariana Tilica, mama: "Am gasit cautand pe internet o operatie in America unde au mai fost si alti parinti si au rezolvat problema. As dori sa ajung si eu acolo cu el. Costa peste 30.000 de dolari, e o suma foarte mare, foarte mare. Venitul nu este decat alocatia copiilor si indemnizatia care o primesc pentru baiat". Cei care vor sa il ajute pe micutul Dorinel sa isi recapete macar un pic din vedere o pot face donand bani in conturile afisate pe ecran, deschise la BCR, pe numele Tilica Mariana. RO68RNCB0579040596800001, in lei sau EO41RNCB0579040596800002, in euro

Pentru a putea vedea filmuletul video va rugam sa intrati AICI...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu