joi, 30 mai 2013

Irina de la blogul ""Insomnii"" alaturi de Dorinel

Bună dimineaţa, dragi prieteni!
V-aţi imaginat vreodată cum ar fi fost viaţa voastră dacă aţi fi fost orbi? Fără a vedea oamenii dragi, cu zâmbetele şi emoţiile de pe chipurile lor, cu tot ceea ce vă înconjoară - de la frumuseţile pământului până la lucrurile de care depindeţi? Cum ar fi să nu vedeţi ceea ce percepeţi prin auz, atingeri şi miros? Cum ar fi să nu vedeţi culorile, să nu puteţi citi?
Eu mi-am imaginat... şi numai gândul mă sperie! Şi realizez cât de recunoscătoare ar trebui să fiu pentru că mă pot bucura de ochi sănătoşi, de acest minunat dar: vederea.
Dacă aţi avea puterea să-i redaţi unui orb vederea, aţi face-o? Ştiu că da. Şi pentru că fiecare dintre noi are această putere, aduc în atenţia voastră un caz special, un băieţel care îşi doreşte şi care merită să vadă. Pentru asta are nevoie de o operaţie costisitoare. Însă nimic nu este imposibil atunci când oamenii se unesc, atunci când fiecare îşi doreşte să ajute un suflet mic, care are în faţa lui o viaţă întreagă pe care nu ar trebui să o petreacă în întuneric!
Donaţiile se pot face prin diverse metode, toate la îndemâna noastră şi vă rog să nu vă descurajeze faptul că nu puteţi oferi decât foarte puţin, fiindcă oricât de puţin adunat cu alt puţin vor deveni mult și vor ajuta enorm!
Vă mulţumesc şi vă rog să mă ajutaţi să facem acest caz cunoscut. Haideţi să ne unim şi să înfăptuim un miracol, să dăruim puţină iubire şi să ajutăm acest copilaş să vadă!
Toate detaliile despre acest caz le găsiți pe blogul http://dorintilica.blogspot.ro/ sau pe pagina facebook Speranta pentru Dorinel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu