luni, 28 octombrie 2013

Fundatia Mihai Nesu alaturi de Dorinel


Dorim să promovăm povestea lui Dorinel Tilica, un băiețel de patru ani pentru care întunericul este singura realitate.

Născut prematur, Dorinel a fost diagnosticat încă de la trei luni cu retinopatie, boală ce i-a afectat vederea într-un ritm alert.
Singura șansă ca băiețelul să vadă lumina zilei se numește clinica americană „William Beaumont” din Detroit, iar conturile în care puteți dona pentru ca operația să aibă loc cât mai repede sunt:

Titular Mariana Tilica
RO68RNCB0579040596800001 - cont Lei
RO41RNCB0579040596800002 - cont Euro
Cod SWIFT RNCB ROBU
BCR Sucursala Ștefan Luchian Botoșani.

O altă cale prin care puteți ajuta financiar este accesând link-ul:https://secure.mobilpay.ro/buy-product/ihp9bt.

Pentru povestea completă, informații suplimentare și datele de contact ale mamei copilului, vă rugăm consultați blog-ul personalhttp://dorintilica.blogspot.ro/. De asemenea, lansăm rugămintea de a distribui mesajul, pentru ca acest caz să ajungă în atenția cât mai multor persoane ce pot sprijini familia Tilica.

Vă mulțumim!

Textul de mai sus este prezentat pe pagina de facebook a Fundatiei Mihai Nesu la data 28.10.2013 orele 19:30
Multumim Mihai Nesu si insanatosire grabnica!

Un comentariu:

  1. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere