luni, 23 decembrie 2013

Campanie cu succes pentru Dorinel


Am impartasit cu voi necazul meu acum doresc sa impart cu voi bucuria mea.Dorinel a fost operat la ambii ochisori desi noi am plecat doar pt unul.Dumnezeu insa a avut alte planuri pt noi pt Dorinel.Ne-am hotarat sa plecam dupa ce am vazut ca avem banutii pt un ochisor si ca se doneaza din ce in ce mai putin. Ne-am cazat la manastirea ortodoxa romana Ialtarea Domnului din Clinton, Michigan.Dumineca am mers la slujba si l-am impartasit pe Dorinel.A doua zi am fost anuntati ca o familie de romani doresc sa ne ia la ei fiind mai aproape de spital.Ne-am dus nici nu gandeam ca acesti oameni erau de fapt ingerii lui Dorinel.Fam. Musat Ioan si Felicia pe eii i-am numit ingerii lui Dorinel au facut posibil ca Dorinel sa fie operat si la celalalt ochi.Nu am crszut ca intr-o saptamana se pot strange 17 mii$, insa a fost posibil cu ajutorul bisericilor si a romanilor din America.Le multumesc din suflet pe aceasta cale in primul rand fam Musat.,Staretului Irineu episcop,vicar al episcopiei ortodoxe romane din America, si manastirei de calugari ortodoxa romana din Clinton, Michigan, Biserica Sf. Tehodora,preot Stefan cu comitetul, Biserica Sf. Nicolae pr. Cirstea cu comitetul, Biserica SF.Treime pr. Calin cu comitetul, Catedrala Sf. Gheorghe pr Sabin cu comitetul, Biserica Sf. Simion pr Radu cu comitetul, Biserica Babtista John R pastor Sorin Covaci, familiilor Pop Adriana, dr. Bogdan Carmen, Palici Daniela, Barbu si fam Leica. Va dorim multa ,multa sanatate ,sarbatori fericite tuturor romanilor din America care ati fost alaturi de noi si care inca mai sunteti alaturi de noi, de Dorinel. Daca am uitat de cineva va rog din suflet sa ne scuzati.Va dorim tot binele din lume fam. Tilica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu