luni, 2 septembrie 2013

Arta Gustului alaturi de Dorinel

Dorinel trebuie sa vada !


Am citit intamplator trista poveste a lui Dorinel Tilica si am ramas impresionata profund. Dorinel este un copil dintr-un satuc din Botosani si are nevoie de noi toti pentru a putea sa isi recapete vederea. M-a impresionat pentru ca gandindu-ma la vremea copilariei mele, imi amintesc cum stateam intinsa pe iarba din padurile oraselului unde am crescut, uitandu-ma pana uitam de mine la cer, minunandu-ma de infinitul acestuia. M-a impresionat pentru ca noi ne jucam de-a ‘’baba oarba’’, legandu-ne la ochi…………….. Dorinel nu poate nici sa se uite la cer si nici sa se joace asa cum faceam noi. Orice copil are dreptul la o normalitate, la bucuria de a se juca, de asi trai din plin copilaria, de a vedea cerul si chipul maicutei sale.

Eu inca mai cred in bine, in oameni frumosi si in adevaratele valori ale unei societati civile si stiu ca si voi la randu-va, asadar va rog frumos sa ne mobilizam ca sa il ajutam pe acest baietel. Si noi am fost copii iar ei sunt viitorul nostru !
Impreuna putem ! Va multumesc anticipat !

Titular cont Tilica Mariana (mama copilului)

RO68RNCB0579040596800001 -cont Lei
RO41RNCB0579040596800002cont in EURO
Cod SWIFT:RNCB ROBU

Sucursala Stefan Luchian Botoșani

Orice donatie este binevenita si fie ca dati un leu sau o suma mai mare, apreciem fiecare gest.
Un gand bun pentru Dorinel sau orice aspect legat de cazul baiatului poate fi transmis direct mamei sale, Tilica Mariana, la numerele de telefon: 0231.549.150, 0726.453.127 , pe emailtilicamariana@yahoo.com sau Facebook:/mariana tilica


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu