miercuri, 1 mai 2013

Veniţi de daţi lumină!


Am scos puţin mai devreme de la spam un comentariu. Eram puţin cam suspicioasă în privinţa lui, dar mi-am spus că nu am ce pierde dacă îl public. Apoi am văzut că şi Iuliana a primit o rugăminte asemănătoare şi s-a ocupat  de cercetări. Concluzia: cazul este real. Un copilaş are nevoie de ajutorul nostru!
Povestea lui este dureroasă, aşa cum sunt multe dintre poveştile de viaţă ale copiilor bolnavi, care au avut neşansa de a se naşte într-o ţară ce nu îi poate ajuta. Dorinel, un copilaş de patru anişori din Hanesti, Botoşani, născut înainte de termen, are retinopatie şi singura lui speranţă de a-şi vedea vreodată familia este să ajungă la o clinică din Detroit, SUA. Detalii despre cazul acestui băiat puteţi găsi pe blogul lui, dar şi pe Asociaţia Salvează o inimă. Acolo veţi găsi numerele de telefon ale mamei lui Dorinel şi conturile bancare.
O mamă îşi strigă neputinţa de a-şi ajuta copilul, îşi strigă prin presă, la televiziune şi pe bloguri disperarea de a nu putea salva vederea copilului, pentru că nu are bani, iar timpul trece în defavoarea lor. Îndrăznesc să apelez la mila cititorilor mei, la compasiunea pe care orice om o simte atunci când află despre un copil bolnav, cu speranţa că va fi ajutat.
Citeam pe Asociaţia Salvează o inimă apelul impresionant, care ar trebui preluat sub formă de slogan, măcar în această săptămână: VENIŢI DE DAŢI LUMINĂ!

Va multumim din inima! 

Sursa:Vienela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu